www.hamgam.medu.ir پایه نهم
نوشته شده توسط : sevda

سایت همگام نهم به آدرس www.hamgam.medu.ir برای دسترسی راحت تر دانش آموزا ، اولیا و معلمان به اطلاعیه های آموزشی راه اندازی شده و امکانات زیادی رو در اختیار اونا قرار میده و دانش آموزا می تونن با استفاده از کد ملی و رمز ورود همگام ، وارد پورتال همگام پایه نهم بشن و از امکانات ارائه شده این سایت استفاده کنن .

 

اموزش و پرورش با راه اندازی سامانه همگام پایه نهم امکانی رو برای همه دانش اموزا و اولیای دانش آموزا این پایه ایجاد کرده تا بتونن کلیه فرایند تحصیلیشون رو به صورت غیر حضوری پیگیری کنن در اصل این سایت باعث سهولت ارتباط بین والدین ، دانش اموزا و معلمای پایه نهم شده .

در سایت همگام پایه نهم تمامی اطلاعیه های آموزشی و پژوهشی مرتبط با دانش آموزای این پایه مثل برنامه هفتگی ، کارنامه ، تشویقی ها ، غیبت های اونا مشخص میشه و باعث شده تمام فعالیت های مدرسه به طور اینترنتی دنبال بشه .

پس دسترسی به سایت همگام نهم به آدرس www.hamgam.medu.ir برای همه دانش آموزای این پایه لازمه تا بتونن با ورود به پورتال شخصیشون از امکانات این سایت استفاده کنن . حالا در ادامه راهنمای ورود به سایت همگام نهم رو گذاشتیم . 

 

 

نحوه ورود به سایت همگام پایه نهم

دانش آموزا برای استفاده از امکانات سایت همگام پایه نهم باید ابتدا وارد پورتال همگام به آدرس hamgam.medu.ir بشن و بعد از وارد کردن نام کاربری ( کد ملی ) و کلمه عبورشون ( رمز ورود همگام ) می تونن وارد پورتال شخصیشون شده و از امکانات مد نظرشون استفاده کنن .

  • نحوه ورود به پورتال همگام نهم به طور خلاصه

 ورود به سایت همگام به آدرس www.hamgam.mudu.ir

 انتخاب گزینه ورود از بالای صفحه

 وارد کردن نام کاربری ( کدملی ) و کلمه عبور ( رمز ورود همگام )

 ورود به پورتال شخصی و استفاده از امکانات ارائه شده

 

 اگه به رمز ورود همگام دسترسی ندارین پیشنهاد میشه مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: دریافت رمز ورود همگام

  • راهنمای تصویری نحوه ورود به پورتال همگام نهم

ابتدا وارد سایت همگام به آدرس  www.hamgam.mudu.ir بشین از بالای صفحه گزینه ورود رو انتخاب کنین .

 

 

در ادامه نام کاربری و رمزتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنین . نام کاربری همون کد ملی دانش آموز و کلمه عبور رمز همگام دانش آموزه .

 ( رمز همگام باید از مدیر مدرسه گرفته بشه . )

 

 

در ادامه وارد پورتال شخصیتون می شین و می تونین از امکانات این سایت که در تصویر زیر مشخص شده استفاده کنین .

 

 

برای ورود به پورتال همگام کلیک کنید .

بیشتر بخوانید: نحوه ورود به سایت همگام

 

 

 

 

 

مشاوره سایت همگام پایه نهم

همون طور که گفته شد سایت همگام اطلاعات زیادی رو در اختیار دانش آموزا قرا میده که برای آشنایی بیشتر شما دانش آموزا با این امکانات در ارامه در مورد هر کدوم از بخش های پورتال دانش آموزی سایت همگام توضیح دادیم .

  • دسترسی به کارنامه تحصیلی دانش آموزان

یکی از مهم ترین امکاناتی که سایت همگام نهم در اختیار دانش آموزا قرار داده دسترسی به کارنامه تحصیلی دانش اموزاست یعنی امکان دریافت کارنامه نهایی ، ماهیانه و هفتگی برای همه دانش اموزا از طریق پورتال همگام پایه نهم فراهمه .

با راه اندازی این قسمت از سایت همگام پایه نهم دیگه نیازی به مراجعه حضوری به مدارس برای دریافت کارنامه تحصیلی نیست و اولیا می تونن با ورود به این پورتال به کارنامه دانش آمورشون دسترسی داشته باشن .

  • پرسش و پاسخ آنلاین 

بخش دیگه از امکانات سایت همگام نهم پرسش و پاسخ آنلاینه که دانش آموزا می تونن از طریق این بخش سوالات مشاوره ای ، شرعی و بهداشتی خودشون رو مطرح کنن تا کارشناسای مربوط به هر موضوع به سوالاتشون به صورت انلاین پاسخ بدن .

  • اوقات فراغت دانش آموزان

بخش دیگه مربوط به ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزاست که آموزش و پرورش برای پر کردن اوقات فراغت در بعضی از شهرستان های کشور برنامه هایی رو در نظر گرفته که دانش آموزا می تونن با بررسی این کلاس ها و وضعیت برگزاری اونا در شهر و استان خودشون ، اگه دوست داشتن به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه ، ثبت نام این کلاس ها رو انجام بدن .

  • استعداد های درخشان 

دانش آموزای پایه نهم متوسطه می تونن از طریق سامانه همگام ، ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم رو انجام بدن و با بقیه دانش آموزا رقابت کنن . این دانش آموزا می تونن هم از طریق این سامانه ( hamgam.medu.ir ) و هم از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir برای ثبت نام استعداد های درخشان نهم به دهم اقدام کنن .

  • انظباطی و تشویقی :

 تو این قسمت کارنامه انظباطی ، تشویقی ، حضور و غیاب ( غیبت ها ) دانش آموز گذاشته شده .

  • محتوای الکترونیک :

تو این بخش دانش آموزا می تونن با توجه به مقطع و رشته تحصیلیشون مطالب مفیدی که بقیه کاربرا تو سایت قرار دادن رو مطالعه کنن و همین طور اگه مطلبی داشتن که احساس کردن می تونه برای بقیه مفید باشه ، اونو ثبت کنن که بعد از تایید با نام خودشون تو بخش بانک محتوای الکترونیک نمایش داده بشه .

  • هدایت تحصیلی :

همه دانش آموزای پایه نهم باید برای ورود به متوسطه دوره دوم رشته تحصیلی دبیرستانشون رو انتخاب کنن که البته این رشته باید با توجه به علاقه دانش آموز انتخاب بشه . دانش آموزا می تونن تو این قسمت رشته های تحصیلی ریاضی ، تجربی ، علوم انسانی ، علوم و معارف اسلامی ، فنی و حرفه ای و کاردانش رو به ترتیب اولویت و علاقه وارد کنن و بعد از این که توسط تیم مشاوره ای ( بر اساس آزمون های مشاوره ای همگام ، توانایی علمی و علاقه دانش آموز ) بررسی شد ، نتیجه فرم هدایت تحصیلی نهم دانش آموز از طریق پورتال همگام قابل مشاهده است .

  • فعالیت های پژوهشی :

تو این قسمت دانش آموز می تونه اختراع ، ابتکار ، مقاله ، پژو هش ها ، ایده ها ، خلاقیت و دستاوردهاش رو ثبت کنه .

  • جشنواره ها و مسابقات :

دانش آموزا می تونن از طریق این قسمت تو جشنواره ها و مسابقات دانش آموزی شرکت کنن .

 

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سایر امکانات سایت همگام می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: سامانه همگام

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سایت همگام پایه نهم پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ برای ورود به سایت همگام پایه نهم  به چه اطلاعاتی نیازه ؟

✔️ یکی از اطلاعات لازم وارد کردن کد ملی دانش آموزه که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ پورتال همگام نهم چه اطلاعاتی رو در اختیار دانش آموزا میذاره ؟

✔️ یکی از امکاناتی که این سامانه در اختیار دانش آموزا میذاره دسترسی به کارنامه تحصیلی اوناست ک بقیه امکانات این سامانه در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ امکان دریافت کارنامه به صورت اینترنتی وجود داره ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد ، دانش آموزا با ورود به پورتال همگام نهم می تونن کارنامه نهایی ، هفتگی و ماهانه خودشون رو دریافت کنن .

منبع : www.hamgam.medu.ir پایه نهم





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: